Need for Speed: Underground 2
  • rok wydania: 2004
  • producent: EA Games
  • platforma: GameCube, PlayStation 2, PC, Xbox
  • wymagania sprzętowe: procesor 1GHz, 256MB RAM, karta graficzna 32MB, 2GB HDD
  • średnia ocen: 83,5%

Następca Undergrounda realizował zasadę: więcej, lepiej, szybciej. Do wyboru mieliśmy więcej aut (wciąż były to przede wszystkim „cywilne” samochody Hondy, Mazdy, Peugeota czy Toyoty). Znacznie rozbudowano tuning wizualny i mechaniczny, gracz mógł nawet „wystąpić” na okładce magazynu tuningowego odpowiednio ulepszonym autem. Po raz pierwszy w serii pojawiło się miasto, po którym mogliśmy do woli jeździć w poszukiwaniu nowych zawodów czy ukrytych sklepów. Autorzy rozbudowali także zapoczątkowany w NFS: U wątek fabularny, który przedstawiano w formie ładnie rysowanych komiksów.

Względem pierwszego Undera autorzy postarali się o większą ilość ciekawych rodzajów wyścigów – nie tylko ulicznych, ale i torowych. Tradycją stało się zapraszanie na ścieżki dźwiękowe gwiazd muzyki. Tym razem był nią Snoop Dogg z kawałkiem „Riders on the Storm”, który z pewnością kojarzy większość fanów Need for Speeda. Underground 2 posiadał rzecz jasna tryb rywalizacji wielosoobowej i wciąż był bardzo popularny jako gra sieciowa – ociekał przy tym wirtualnym, tuningowym blichtrem graniczącym miejscami z przesadą znaną z for agrotuningowych. Ciekawostka: to U2 zapoczątkował kilkuletnią tradycję wybierania kobiecej modelki jako postaci promującej grę.

Galeria:

Sporządził: lecho